Málnakrémleves



Lássuk csak, három dolog ami eszembe jut erről a levesről...hűsítő...krémes és nem utolsó sorban nagyon gyümölcsös! Ja, és a színe....én személy szerint teljesen odavagyok..:)
Főzés nélkül készült (a gyümölcsök így jobban megőrzik a tápértéküket) minden hozzávalót összeturmixoltam majd hűtőbe tettem pihenni egy teljes éjszakára. Jót tett neki. :)

Hozzávalók

40 dkg málna
2 dl tej
2 dl habtejszín
2 ek cukor
1 tasak vaníliás cukor
fél tasak főzés nélkül készítendő vaníliás pudingpor
díszítéshez: mandulaforgács és pár szem málna

Az eredeti receptben 3 evőkanál cukor volt megadva, de én két evőkanálnál megálltam. Az édesszájúbbak tehetnek bele nyugodtan 3 evőkanállal.




Folyamat

Az elkészítése csak pár percet vesz igénybe, sok hozzávalót sem igényel.
A megmosott málnát összeturmixoljuk a tejjel, a tejszínnel, a cukorral, a vaníliás cukorral és a pudingporral. Pár szemet lecsíphetünk a málnából turmixolás előtt a díszítéshez. A krémlevesünket érdemes átszűrnünk, hogy a málna magoktól megszabaduljunk!! Legalább 2 órára behűtjük.
Díszíthetjük mandulaforgáccsal és pár szem málnával, vagy esetleg tejszínhabbal.....



Ötletadó: Nők Lapja Konyha júniusi szám

Megjegyzések

Emoke üzenete…
Hmm a nők lapja konyhában nem tűnt eléggé csábítónak, hogy elkészítsem..de itt?!!?! :)
Elena üzenete…
Mindenképp próbáld ki! Az újságban nekem sem volt szimpi...;) miből lesz a cserebogár..;)..ha egy recept életre kel..;))
Szép estét!!!
ChezSandra üzenete…
húúúúúúúú... ebben minden benne van :)
Elena üzenete…
Szederrel is meg kellene csinálni, nem?? :))
Mora üzenete…
Nagyon jók lettek a képek!
Elena üzenete…
Mora!
Köszönöm, örülök ha tetszenek a képek!! :)

Amit megkóstolnátok a héten...