Cseresznyés-joghurtos muffin

Ma is lekukkantottam a kert végébe a cseresznyefához....vittem magammal egy tálat és engedélyt kértem a 'szüretelésre'...megkaptam, amint ezt a lenti képek is mutatják. Persze azért megnyugtattam.....nemcsak a fülemre kerül a termése!! :)



Hozzávalók
12 darabhoz
1 bögre = 200 ml

kb. 25 dkg cseresznye
2 bögre liszt
2 tk sütőpor
negyed tk só
1 tojás
fél bögre olaj
1 bögre cukor (nálam most is vegyesen nád és sima cukor)
1 tasak vaníliás cukor
1 bögre joghurt
porcukor a szóráshoz




Folyamat

A sütőt előmelegítjük. A muffinforma mélyedéseit megtöltjük a papírkapszlikkal, vagy kikenjük.
A cseresznyéről leszedjük a szárát, leöblítjük, kimagozzuk, kettévágjuk és a vaníliás cukorral elkeverjük.
Összekeverjük a lisztet, a sütőport, a sót.
A tojást elkeverjük az olajjal, a cukorral és a joghurttal.
Hozzáadjuk a cseresznyét és a lisztes elegyet, és a muffinforma mélyedéseibe töltjük.
A sütőben, középső rácson kb. 15-20 percig sütjük.
Kicsit hűlni hagyjuk, kibontjuk a formából, majd meghintjük porcukorral.

Megjegyzések

Amit megkóstolnátok a héten...